İş Yerinden Sözde Eşine Çok Sadık Taner’e Amcığımı Siktirdim

Cuckold Sex Hikayeleri 10 Temmuz 2024

Ben ne harika kadınım ya! Şunu söyleyebilirim hayatım boyunca hiçbir zaman erkeklerle olmak konusunda zorluk çekmedim, her zaman istediğim erkeği elde ettim ama bazı yaşanmışlıklar vardır her ne kadar kendinize güvenirseniz güvenin sizi şaşırtır. İş yerinden müdürüm Taner’le sikişmem de bu gibi bir Seks Hikayesi kesinlikle.

Taner evli, sözde eşine sadık ve tarz bir delikanlı. Esmer, 38 yaşında ve dövmeli… inanılmaz fit. Ben ondan etkilendim ciddi anlamda. Eşine sadık mıdır? Söylenen o yönde bilemiyorum ama bazen sohbet ederken bana yaklaşımından, beni övmesinden anlayabiliyorum aslında benden etkilenebiliyor. Ben de etkilenilmeyecek kadın değilim açıkçası. Vücudumda memelerim hariç her şey orijinal. Memelerimi de fazla ufak gibi hissettirirdi her zaman bana, küçülttüm. Bu şekilde şahane oldum gerçekten. Özellikle belden ince tişörtler giyerim her zaman çünkü asla estetik olduğunu kabul etmediğim memelerimi erkeklerin gözüne sokunda kalplerindeki çarpıntıları yüzlerinde görmekten gerçekten etkileniyorum. Taner’de de bunu hissettim. Elbette iş yerinden bir arkadaş bu nedenle onunla seks, vs. düşünemem. Zaten evli ve ben normalde evli erkeklerden bile isteye uzak dururum ama bu sefer olmadı.

Geçen gece mesaiye kaldık. Ben masumum! Tamamen o bana asıldı ve her hareketi ile belli etti bana benden etkilendiğini beni istediğini. Aslında bunu kabullendikten sonra benim eve geçeriz diye düşündüm ama bunu sormadı bile. İş yerinde sadece bizim katta ofiste kamera yok. Bir ara bana mesaj geldi ofise gelsene diye. O ana kadar asla sözleşmemiştik. Sadece şakalaşıyorduk. İçeri girdiğim zaman bana sarıldı. Ben de ona sarıldım. Başta duygusal bir sevişme gibi yaşandı her şey ama zamanla indirdi pantolonu. Nasıl tatlı, orta boy ve orantılı bir yarağı vardı anlatamam. Delice sakso çektim. Saksoda iyiyimdir ama belki o an heyecandan bir an istemeden de olsa dişimi değdirdim uv dedi can acısı ve zevk karışımı bir hisle. Sonra beni soydu ve kucağına aldı.

Bir ara o işi ayakta yapmaya çalıştık ama gerçekten hoş değildi. Bu nedenle masaya oturdu. Hemen o esnada da soyunduk zaten ve hayatımın en iyi seks deneyimlerinden birini bu şekilde yaşamış oldum. Ben bir erkeği elde ettikten sonra aşırı bir ekstrem durum yoksa bir daha istemem ama yalan yok Taner’le bir kere hatta birkaç kere daha sikişmek isterdim çünkü beni gerçekten çok eğlendirdi.

58 toplam görüntüleme, 0 bugün

Ahmet Götüme Girdiği Zaman Şimşek Gibi Çaktı Resmen

Ensest Sex Hikayeleri 26 Haziran 2024

Ben sarışınım, epey uzun, ince yapılı ve genç bir delikanlıyım. Şunu söylemem şart genç, seksi ve güzel bir sürü kızla zaman geçirdim. 22 yaşındayım ama eskort ya da değil (kız arkadaşım) bir sürü ama bir sürü kız siktim. Bu siktiğim kızlar arasında beni en çok eğlendiren kesinlikle kuzenim Buse’yi sikmekti. Kuzenim Buse’yi sikerken taşaklarımda yanma hissettim gerçekten! Yani bu olay öyle sağlam diyebilirim.

Normalde Ensest Seks Hikayeleri ile ilgili değilim. Hani tamam kuzenimle sikiştim ama bunu özellikle ensest bir olay yaşamak için yapmamıştım. Üstelik ben erkek erkeğe seks denen konuya da istekli değilim. Hiçbir zaman gerçekten bir erkekle olmam lazım diye düşünmedim, 31 çekerken bile bunu hayal etmedim ama yine kuzenim olan Ahmet abi ile oturuyoruz dün gece. O elinde telefon zaman geçiriyor, bizimkiler içeride (salonda). Bir ara telefonda bana bir şey gösterdi amı sikilen şişman bir kadın. Şaşkına döndüm ne alaka diye pis pis gülüyor, nasıl sikiyor bak adam şişko karıyı dedi. Ahmet abinin espri anlayışı gerçekten bir garip ama kendisi esmer, fit, ciddi anlamda iri ve yakışıklı bir adam. Ben de o an memnuniyetsiz bir ifade ile gülümsedim ilgimi çekmiyor dercesine ama durmuyor, el şakası da yapıyor noldu lan utandın mı diye ama el şakası sırasında resmen her yerime elliyor. Bunu nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama sanki bana elliyor gibi. Gerçi sankisi yok, bir süre sonra ben de sessiz kalınca götümü okşamaya başladı.

Sadece sıkılıyorum diye değil yeni bir şeyler denemek için de belki bilemiyorum ama Ahmet abinin bir süre bana ellemesine müsaade ettim. Hem zaten içeride bizimkiler var, kapı her an açılabilir. Ahmet abi korkusuz resmen o kanepede yakalanma ihtimalimize rağmen götümü açtı, yaladı. Bir de ağzıma verdi. Sonra kalk dedi, bizimkilere markete gidiyoruz dedi ama arabaya geçmeden beni merdiven boşluğuna çekti. İndirdi pantolonunu ve ağzıma verdi. O an gerçekten yarak yalamak gibi bir amacım yoktu ama dediğim gibi denemek isterken kendimi gırtlama kadar alırken buldum. Zaten karakter olarak sert olan Ahmet abim ayrıca sert de sikiyormuş, götüme girdiği zaman şimşek gibi çaktı resmen.

111 toplam görüntüleme, 0 bugün

Yaşlı Dul Kadın Tüm Öğrencileri Sırayla Elden Geçirdi

Ensest Sex Hikayeleri 8 Haziran 2024

21 yaşındayım, esmer ve gayet yakışıklı bir delikanlıyım. Okulda ilk senem. Buraya gelirken henüz milli olmamış bir ergen olarak düşündüm ki seks hayatımda depar yaşanacak, karı – kız sürüsüyle koynuma atlayacak ama böyle olmadı tabii. Bir senedir neredeyse dişi siken bile yaklaşmadı bana. Bende de nasıl bir azgınlık var anlatamam. Demek ki konu sadece yakışıklılık değil ayrıca maddiyat da lazım ve maalesef o detaya sahip değilim.

Bir bekar evinde 3 kişi kalıyoruz. Evimizin şartları orta halli diyebiliriz yine de bugün bu eve ederinden fazla ödediğimiz doğrudur. Çünkü erkek, bekar ve öğrenci olunca özellikle bu civarda size pek ev verme taraftarı olmuyor. Dul ve bir hayli yaşlı bir teyze Handan teyze, onun evine oturduk. Handan teyze sanırım 55, 56 yaşında dul bir kadın, birkaç evi var böyle kira, emeklilik, vs. derken yaşıyor kadın. Hali vakti yerinde aslında, bunu inkâr edemeyiz. Bize karşı da aşırı ilgili. Başka bu ilginin bizi evlat yerine koymasıyla alakalı olduğunu düşünmüştük ama bir gün ev arkadaşlarımdan Emre “ben Handan teyzeyi siktim” demesiyle fikrimiz değişti. Başta yalan atıyor sandım ama o olaydan birkaç hafta sonra merdivenden çıkarken birden kapısı açıldı, benimle sohbet etmeye başladı ama cümlelerine evladım diyerek başladığını söyleyebilirim. İçeri girdim. Bende de var şeytanlık e ne de olsa kısa süre önce kadının verdiğini duydum, şimdi de beni evine davet ediyor. İçeri giriyorsam eğer amacım bellidir. İstediğimi de elde ettim hem de hiç zorlanmadan. Zaten ben içeri girince yok sen ne kadar yaslısın sen ne kadar yakışıklısın diye başladığı sohbet kısa süre sonra bana sakso çekmeye başladı. O an var ya nasıl hissettiğimi anlatamam. Tamam 55 yaşlarında olgun bir kadınla sevişiyordum ama ben gerçekten de halimden memnundum. Benim gibi deneyimsiz bir delikanlı o gibi bir durumda hemen geliyormuş. Yaşadığım bu Seks Hikayesi belki sizin için aşırı olabilir ama ben o an o kadar geçtim ki kendimden resmen inmedi sikim. Karının içine yeniden girdim, deliler gibi sikiyorum. Olay bittiğinde eve çıktım, Hakan evdeydi. Handan teyzeyi siktim dediğimde güldüm, geç kalmışsın, geçen de bana verdi dedi. Yaşlı dul kadın tüm öğrencileri sırayla elden geçirdi resmen. Neyse, ben halimden memnunum, en azından milli oldum.

535 toplam görüntüleme, 2 bugün

Zorla Götten Siktim Tesettürlü Karımı!

Ensest Sex Hikayeleri 1 Haziran 2024

Benim hatun sağlam kadın. Eşimi çok seviyorum, güzel ve ilgili bir kadın ve aslında bunca zamandır onu aldatmayı gerçekten hiçbir şekilde düşünmedim. Hem zaten evine sadık, işinde – gücünde bir adamım. Bu yanımı da seviyorum ama seks söz konusu olduğunda durdurulamıyorum. Evet ben eşine karşı libidosu yüksek bir adamım. 33 yaşındayım, esmer ve yakışıklıyım. Eşimle severek evlendik. Normalde eşim kapalı ve yatakta iyidir ama nedense bunca senedir analla alakalı her zaman çok katı oldu. Bu konuda ne düşünmem gerektiğini gerçekten bilemiyorum. Başlarda bu gibi bir durum yaşamak için ciddi ciddi şansımı denesem de eşimin katı tutumunu gördüğümde vazgeçtim. Gerçi bu ara bu gibi bir Seks Hikayesi yaşamak için resmen yeniden kuduruyorum da diyebilirim.

Eşim akşamüzeri duşa girdi. Evde ben de varken özellikle eşim akşam duş alıyorsa o zaman gelirsen eğer hazırım demek e ne de olsa senelerdir evliyiz, konuşmadan da anlaşabiliyoruz. Ben duşta seks denen olayı hiç sevmem başta rahat değil, hatun duştan çıkınca hızlıca ben de girdim, çıktım ve geçtim yatağa. E benim karım ne de olsa. Ondan utanacak ya da ona hoş görünecek değilim. Yine de tatlı bir tutumla yatağın yanında ayakta dururken malı çıkarttım hâlâ inikken yala kaldır hemen şunu dedim. O an nasıl gıcık gıcık bakıyor bana anlatamam. Normalde bu tür şeylere kızar ama bana güldü o an “tamam” dedi, bana sakso çekmeye başladı. Yalan yok güzel sevişirim. Hatta kuru seksten asla hoşlanmam. Yatağın içinde güzelce eşimle seviştim, ensesini yaladım ki buna bayılır.

İnsan bazen ani kararlar alabiliyor. O an hatunla sevişiyorum, ensesinden yalarken arkasındayım ve sikimin başını hafif hafif amına sokup – çıkartıyorum. Şans eseri vazelinle vücudunu bir güzel de kremledim. O ara neden bilmem ani bir kararla eşime arkadan girdim ama bunu gerçekten de daha önce planlamamıştım. Hani bana hayır demesin, kendisini çekmesin diye hiç çaktırmadan en rahat hissettiği anda birden arkasından gidince kudurdu benim hatun. Sadece Halil hayır, aaa diye inlemeye ve bağırmaya başladı. Normalde o yatak odasından etrafa ses gider diye çok sessizdir her zaman ama resmen çığlık attı. Yine de içinden çıkmadım, zorla götten siktim tesettürlü karımı!

342 toplam görüntüleme, 0 bugün

İlk Erkek Erkeğe Sevişme Deneyimimi Eşimin Karşısında Yaşadım

Ensest Sex Hikayeleri 25 Mayıs 2024

Sözü fazla uzatmayacağım. Genç bir çiftiz, evlilik içinde 6 – 7 sene geçirdik, hiç öyle açık ilişki falan yaşamadım gayet kapalı ve aşk dolu bir birlikteliğimiz var ve çocuksuzuz. Buna rağmen grup seks denemeye karar verdik. Bu biraz insanların birbirini sevse de bedenen birbirini artık eskisi kadar çekici bulmamaları ile alakalı bir durum. Evli insanlar olarak birbirimizi aldatmak ve kandırmak bize daha saçma ve yanlış geldi. Bu nedenle biraz internet araştırmasından sonra eve bir delikanlı çağırdık. Delikanlı diyorum çünkü 35 yaşlarındayız eşimle, gelen adam ise 24 ya da en fazla 25 yaşında. Yine de efendi birisi. Hani bir biseksüel Seks Hikayesi yaşamak istiyoruz diye önümüze çıkan ilk bedensel anlamda bize uygun kişi olmadık, o kişiyi kafa açısından da değerlendirdik.

Şunu söylemem lazım evli çiftlerin biseksüel bir grup seks içinde hisleri enteresan olabiliyor. Ben genç, fit ve yakışıklı bir adamım. Bir süre eşimin başka bir erkekle zaman geçirmesini izlerken enteresan hissettim hatta belli etmemeye çalışsam da ufak kıskançlıklar yaşadım ama zamanla özellikle de bize katılan Ali isimli bu gencin sayesinde yaşadıklarım eğlenmeme neden oldu. Eşim ne hissetti tam olarak bilemiyorum e ne de olsa gelen bir erkekti ama eğlendiğini fark edebiliyordum.

Şu kesin eşimi başka bir adama üstelik benden genç, fit ve yakışıklı bir adama sakso çekerken izlemek enteresan bir duyguydu. O an azıcık yetersiz hissettim ama Ali bana sürekli gülümser bakışlarla gel – gel yaptı durdu. O an o seks içinde fark ettiğim diğer bir enteresan olay ise tamamen Ali’nin eşimle ilgilenmemesiydi. Bu delikanlı benimle de alelade bir şekilde sevişmeye çalışıyordu. Bir diğer enteresan durumdan bahsedeyim mi? O an bunu eşim de anladı ve destekledi hatta erkek erkeğe sevişirken bizi izlemek istediğini söyledi. Başta bu durumun sanki bana bir tuzak olduğunu düşünsem de zamanla saldım kendimi ve eşimin karşısında ilk erkek erkeğe sevişme deneyimimi yaşadım. Bu gerçekten de farklı hissettiren bir durum ama ne zaman sevişme bitti ne zaman seks başladı derseniz işte o zaman susarım çünkü evet bu gibi bir durumu denedim ama utandım da. Üstelik altta kaldım. Yok hiç öyle aşırı canım yanmadı hatta eğlendim ama o an eğlendiğim için de utandım. Bu duygu da tamamen farklı ve yeniydi, bunu söyleyebilirim.

768 toplam görüntüleme, 0 bugün

Leyla Teyze Acemi Olmama Rağmen Sikişimden Memnun Kaldı

Ensest Sex Hikayeleri 18 Mayıs 2024

Merhaba beyler ve bayanlar. Ben 18 yaşına girmek üzere, genç bir ergenim. Şimdi sizlere anlatacağım Seks Hikayesi tamamen gerçektir ve benim için ilktir. Madem böyle bir şey yaşadım şimdiye kadar sizden okuduğum hikayeler arasına bir de ben ekleme yapmalıyım diye düşündüm.

Annemin arkadaşı var Leyla teyze. 45 yaşında sanırım. Annemin yaşından hesaplıyorum. Geçen sene boşandı. O zamandan beridir bize daha sık gider – gelir oldu. Zaten eskiden de annemle samimiydi ama bu gidip – gelmeler zaman içinde bu kadının bana bakışının aslında farklı olduğunu anlamama neden oldu. Hatta dün bir bahane evine çağırdı beni ve önce sen ne kaslısın diye ellemeler – okşamalar zamanla bana sakso çekmeye evirildi. O an hem utanıyorum hem istiyorum. Zaten mutfaktayım, ayaktayım ama sanki nefesim kesiliyor gibi. Çok kısa süre sürdü. Bunu inkar edemem ama boşalırken düşmemek için elimle mutfak masasından tutmak zorunda hissettim kendimi. Zaman bol ne de olsa hatta Leyla teyze de aşırı azgın belli. Beni yatak odasına götürdü, bir süre daha yaladı, okşadı derken sonunda yeniden ben hazır hale geldim. Hatta hiç inmemiştim ama bu tarz bir boşalma benim kasıklarda o an sızıya neden oldu. Bu normal mi onu da bilmiyorum gerçekten.

Tamam o ana kadar seviştik hatta Leyla teyze bana sakso da çekti, boşalttı ama ben nasıl desem hâlâ onu görmedim ve merak ediyorum. Sonunda soyundu ve yala dedi. O an emri vaki konuştu ama ne derse yapmaya, kölesi olmaya razıyım. Normalde annem bana küçük isyankarım dar çünkü hiçbir söyleneni yapmam ama o an resmen bana havla dese havlayacağım. Gerçekten bu seks nelere kadirmiş. E tabi yaladım bir süre derken içine girdiğimde hani az önce sakso için nefesimi kesmişti demiştim? Bu durum beni daha da etkiledi. Gerçekten nasıl bir olduğunu anlatamam, yaşanmadan anlatılacak bir durum değil bu.

İlk boşalmam sakso ve çok kısa süre ile oldu. Bu olumsuz bir durum, biliyorum ama ikinci boşalmam ilkinden hemen sonra olsa da çok uzun süre sürdü diyemem. Yine de Leyla teyze acemi olmama rağmen sikişimden memnun kaldı, belliydi halinden. Hatta ben giderken eğer fırsat bulursan uğra muhakkak dedi, gözlerinde aşk vardı “uğrarım” dedim çıktım geldim eve.

359 toplam görüntüleme, 0 bugün

Handan Teyze Sırasıyla 6 Kardeşe De Verecek Belli

Adult hikayeler 11 Mayıs 2024

Amcık sikmek ne eğlenceliymiş. Bunu anlatamam. İlk defa seks yaşadım. 17 yaşındayım, köyde yaşıyorum. Aslında benim için köyde yaşıyorum demek bile lüks sayılır. Mera işi yapıyoruz (hayvancılık). Bu nedenle köyün ötesinde bir yerde yaşıyoruz. 6 kardeş olunca baba sen ergen olsan da bu durumu pek düşünemiyor. Hem zaten benim peder pek de bu tarz şeyleri düşünecek – önemseyecek bir adam değil, hacı diyeyim size anlarsınız.

Bu senenin en güzel olayı babamın ortak almasıydı. Ekrem amcalar geldi artık buraya Ekrem amca ve eşi). Handan teyze 45 yaşında, esmer ve bildiğiniz Anadolu kadını. Bunu nasıl anlatsam diye düşündüm ama tıknaz, esmer ve kapalı bir kadın. Babam işe ortak aldığından beridir daha çok asılıyor e ne de olsa yeni hayvanlar geldi bakımları falan ağır. Fakat işin güzel yanı Handan teyze çok eğlenceli bir kadın hani bazıları için çocukla çocuk yaşlıyla yaşlı dersiniz aynı kafada. İnanın bana dün benim malafatı avuçlayana kadar ben yaptığı şakaların sadece şaka olduğuna inanıyordum. Hani bana çok yakışıklısın, aşırı sağlamsın falan derdi ama masumiyet sanırım bendeki, o an geldi sikimi eline aldı. İşte anladım ki bu kadın bana göz koydu. Burada seçenek olmayınca bir de benim gibi hiçbir şey yaşamamış olunca hemen salıyorsunuz yelkenleri suya, bende de aynı durum söz konusu oldu hatta bana sakso çekmeye başladığı zaman neredeyse boşalacaktım ama öğle vakti, tarlanın ortasında her yer açık. Tamam bu kadın çılgın ama o kadar değil, o da acele etti hemen yere uzandı ve beni içine aldı. Amcığın içine girdim, sikiyorum bir yandan da bakıyorum hem amcık nasıl bir şey bunu görmek istiyorum hem de o an sikim amcığın içindeyken görünen ne? Bunu bile merak ediyorum. Düşünüyorum da ben gerçekten azgın bir adamım derken boşaldım zaten.

O andan sonra Handan teyze ile baş başa kaldığımızda bir sonraki sikişle alakalı bakışıyoruz, çaktırmadan konuşuyoruz. Bana bir an dedi ki Ercan da sağlam sikiyor. Ercan da benim bir büyük abim. Kendi kendime “ulan bu karı tüm kardeşleri elden geçirecek galiba” dedirtti. Ben bu yaşanan Seks Hikayesinin sadece bana özel olduğunu düşünmüştüm ama yanıldım sanırım yoksa Handan teyze sırasıyla 6 kardeşe de verecek belli, bunu o an anladım.

469 toplam görüntüleme, 0 bugün

Bekar Evinde Grup Seks Partisi Yaşadık!

Adult hikayeler 4 Mayıs 2024

23 yaşındayım, askerden geldiğimden beri Gebze’de bir lojistik firmasında çalışıyorum. Buraları bilirim ama evim aslında Kocaeli Merkez’de (İzmit). Firma sahibinin ayarladığı bir evde kalıyoruz 3 arkadaş. Olabilecek en çılgın iki kişi benim ev arkadaşım. Hakan ve Emre. Hakan 28 yaşında, esmer, kıllı ve fit aslında yakışıklı bir adam. Emre 22 yaşında, sapsarı ve fit. Emre de yakışıklıdır. İçimizde en çılgın olanımız Hakan abi. Bu adam sürekli karıdan – kızdan bahseder, porno anlatır. Belki de size anlattığım bu Seks Hikayesinin temelde nedeni Hakan abidir bilemiyorum ama olayın yaşanmasına öncülük eden de benim, inkar edemem.

Konuyu çok dallandırıp – budaklandırmadan anlatacağım, sizi sıkmak istemem. Geçen akşam duştan çıkınca bornozla geçtim salona ve bir şakalaşma furyası başladı. Aslında Hakan abi başta bana takılıyordu ama sonra ikimiz birden Emre’ye şaka yapıyoruz. Olay böyle devam ederken birden Emre’den ah diye bir ses geldi. Normalde o ana kadar çocuğun eşofmanını indirme şakası yapıyorduk ama Hakan abi parmağı geçirmiş. Biliyordum onda bu gibi bir istek olduğunu. O an emin oldum ama Emre birden sessizleşti, kuzu gibi oldu. Parmak çıktı çıkmasına ama içimize de kurt girdi. O gibi bir durumda ortalığı yıkması lazımdı, neden sessizleşti? Ben de şakasına ellemeye devam ettim derken zaten yine adım Hakan abiden geldi, sikini çıkarttı. Zaten ben bornozu falan atmıştım, benimki de kalktı. Emre’ye ne ara ikimiz de birden sürter olduk bilmiyorum ama geçirdi Hakan abi, o an izliyorum Emre almakta zorlansa da vazelin, vs. derken aldı içine ve ben de ağzına verdim. Tamam ama neden sadece Emre ve neden o an Hakan abi sikiyor? Resmen ikinci planda kaldım. Zaten insan bu gibi bir durumda deliriyor, ne düşüneceğini bilmiyor. Hakan abi Emre’yi sikerken biraz taşaklarına elledim sonra da götüne parmak attım. Hiç bana dur demedi hatta canı yansa da yavaş ol dedi, isteksiz gibi de değildi. Sonra zaten vazelini aldım önce Hakan abiye sonra da Emre’ye geçirdim. Ciddi anlamda bu anlamda daha önce hiçbir deneyim yaşamamıştım ama nedense karşıma çıkanı siker bir hale geldim bir an için.

O olaydan sonra gece beni uyku tutmadı, gittim Hakan abinin odasına deliler gibi uyuyor. Sonra Emre’nin odasına gittim o da telefonda oynuyor e ne de olsa iş yok ertesi gün. Yanaştım ona, bir daha siktim.

477 toplam görüntüleme, 0 bugün

İlk Boşalmam Gerdek Gecesinde Hanımın Götüne Gerçekleşti

Adult hikayeler 27 Nisan 2024

Eşimi kaybettikten sonra henüz bir sene olmadan yeniden evlendim. Üzücü bir durumdu. Şimdi her ne kadar bu gibi bir Seks Hikayesi sitesinde sizlere bu konudan bahsetsem de o dönem yıkıldım resmen. Yeni evliliğim babamın zoruyla oldu üstelik babam bu sefer sözümü dinle diye köyden askerlik arkadaşının 16 yaşındaki kızını aldı.

Babamlarla her zaman kültür farklılığından kaynaklanan sorunlar yaşadım ama iki çocukla 37 yaşında ortada kalınca yine bana sahip çıkanlar onlar oldu. Kendi yaşadığımız mecrada nüfusludur ailem. Ayrıca ben mühendisim bu nedenle babamın 16 yaşındaki bir kızı alması hiç zor olmadı ki iki sene eşimle o dönem imam nikahlı yaşadık.

Düğün yapmadık diyebilirim çünkü basit bir eğlence oldu – bitti çünkü eşimden ötürü zaten pek iyi değildim. Seher’i görmedim bile, sadece evleniyorsun dediler tamam dedim. Ben Seher’i düğünden bir gün önce gördüm ilk ve o an tamam güzel ama aşırı ufak – tefek ve genç bir kız dedim kendi kendime. Babam olsun dedi. Gerdek gecesine girdiğimiz an onunla sevişmeye başladım ama nasıl desem içimdeki sadist uyandı desem yeridir çünkü psikolojinin alt üst olduğu dönemlerde insan normalden farklı davranabiliyor. Seher beni çıplak gördüğünde utandı ya da ürktü bilemem ama birden böğürünce kızdım içimden. Aslında o an orada ne işim var, neden bu gibi bir durum içindeyim diye kızdığım esas kişi kendimim ama “gel bakim buraya” diyerek Seher’i yanıma yanaştırdım ve ağzına verdim. O an eşimin ben ne istersen yapması, benden çekinmesi bana güç sersemliği yaşattı, içimdeki sadisti ortaya çıkarttı diyebilirim. Zavallı eşim bana sakso çekiyor sözde ama bu konudan anlamadığı belli, ben de ittiriyorum tabii. Bir süre çok böğürdü, bunun için değil artık içine girmek istediğim için soydum ve amını yaladıktan sonra soktum yarağı. Bendeki yarak da büyük, bu nedenle aşırı zorlandı ki bakire kız, bu gibi bir durumda aşırı zorlanır ama ben yine alttan almadan resmen köklüyorum ve seriyim aşırı.

O ana dair kendime kızdığım en uç nokta eşimi domalttım. Hani pozisyon denemeleri yapıyorum ya? Kayganlaştırıcı da yok tabii. Ben tükürük ile eşime arkadan girdim. O an nasıl zevk aldım anlatamam. Aslında bu yaşananlar şimdi de beni eğlendiriyor ama eşim için aynı şeyden bahsedemem elbette. İlk boşalmam gerdek gecesinde hanımın götüne gerçekleşti

717 toplam görüntüleme, 0 bugün

Kuru Kuru Hanımı Götten Sikiyorum Salonda İnlete İnlete

Adult hikayeler 20 Nisan 2024

Merhaba beyler ve bayanlar. Şimdi size anlatacağım Seks Hikayesi aslında eşimi tanımamla alakalıdır. Ben erken evlendim, 33 yaşındayım şu an ama 14 senedir evliyim. Bu biraz da Doğulu olmamla alakalı. Eşim 18’inden de küçüktü evlendiğimiz zaman. E tabi zamanla köyden kente geldik. Okumuş bir adamım, memurum. Bu nedenle bu gibi bir sitede kişisel bilgilerimi verecek değilim ama şunu söyleyebilirim; evliliğimizin özellikle 4, 5 senelik olunca seks hayatımızda da bir durağanlık meydana geldi. Bu benden kaynaklı mı bilemiyorum. Sanırım konu çocuklarımızın olmasıyla da alakalı diye düşünürdüm her zaman ama ben dışarıda kadın gördüğümde kanım kaynadığı için kendimle alakalı pek sorun görmüyorum gerçekten de.

Eşim çok güzel bir kadın aslında; genç, güzel ve fit. Üstelik orijinal bir sarışın ama zaman içinde biz neredeyse ayda hatta birkaç ayda bir birliktelikler yaşamaya başladık. Fakat durum aslında tamamen ve tamamen benimle alakalıymış, bunu nereden anladım? Bundan bahsedeceğim şimdi sizlere.

Normalde de arada içerim ama abartmam çünkü iki bira ve o gece erkenden yatağa girmek bana iyi gelir. Şu an pek umurumda olmayan bir iş yeri tartışmasını o dönem çok kafama taktığım için içmeyi abarttım ve eve gittiğim zaman hem saat iki gibiydi hem de zil zurna sarhoştum. Fakat işin enteresan yanı her şeyi hatırlıyorum. Hanım kapıyı açtığı zaman hemen üzerine abandım. Her ne kadar abaza olsam da bunu pek yapmam aslında ama oldu işte. Dış kapı hâlâ açık ki o kapattı bir ara elimden sıyrılıp, hadi yat sen deyip duruyor salonda ses çıkartmamaya çalışarak ama ben indirdim pantolonu, kalkıp tamamen benimki. Üzerine gittim, ağzına verdim ve normalde bizler mutaassıp olduğumuz için eşimden sakso asla istemem. Sonra ne mi oldu? Bir süre sonra eşimi orada, salonda tamamen soydum ve domalttım. İlk defa eşimle anal seks yaptım ama parmağımı soktuğum zaman ses de çıkartmamaya çalıştığı için resmen deliriyordu. E tabi alkollüyüm ve kuru kuru hanımı götten sikiyorum salonda inlete inlete.

Nihayet boşaldım ve uyudum. Sabah uyandığım zaman hanım nasıl mutlu anlatamam. Oysa bana kızar sanıyordum ama o sabah yine sevişti benimle. Hatta o günden sonra asla hanımdan utanmadım, aklımdan ne geçerse onu yaşadık birlikte. Sanırım olması gereken de buydu, şu an mutluyuz ve bu durumu seviyorum.

1146 toplam görüntüleme, 1 bugün

Sayfa 1 / 91 2 3 9
  • Kuru Kuru Hanımı Götten Sikiyorum Salonda İnlete İnlete

    Adı: diyor ki 20 Nisan 2024 - 0 Yorumlar

    Merhaba beyler ve bayanlar. Şimdi size anlatacağım Seks Hikayesi aslında eşimi tanımamla alakalıdır. Ben erken evlendim, 33 yaşındayım şu an ama 14 senedir evliyim. Bu biraz da Doğulu olmamla alakalı. Eşim 18’inden de küçüktü evlendiğimiz zaman. E tabi zamanla köyden kente geldik. Okumuş bir adamım, memurum. Bu nedenle bu gibi bir sitede kişisel bilgilerimi verecek […]

  • İlk Erkek Erkeğe Sevişme Deneyimimi Eşimin Karşısında Yaşadım

    Adı: diyor ki 25 Mayıs 2024 - 0 Yorumlar

    Sözü fazla uzatmayacağım. Genç bir çiftiz, evlilik içinde 6 – 7 sene geçirdik, hiç öyle açık ilişki falan yaşamadım gayet kapalı ve aşk dolu bir birlikteliğimiz var ve çocuksuzuz. Buna rağmen grup seks denemeye karar verdik. Bu biraz insanların birbirini sevse de bedenen birbirini artık eskisi kadar çekici bulmamaları ile alakalı bir durum. Evli insanlar […]

  • İlk Boşalmam Gerdek Gecesinde Hanımın Götüne Gerçekleşti

    Adı: diyor ki 27 Nisan 2024 - 0 Yorumlar

    Eşimi kaybettikten sonra henüz bir sene olmadan yeniden evlendim. Üzücü bir durumdu. Şimdi her ne kadar bu gibi bir Seks Hikayesi sitesinde sizlere bu konudan bahsetsem de o dönem yıkıldım resmen. Yeni evliliğim babamın zoruyla oldu üstelik babam bu sefer sözümü dinle diye köyden askerlik arkadaşının 16 yaşındaki kızını aldı. Babamlarla her zaman kültür farklılığından […]

  • Yaşlı Dul Kadın Tüm Öğrencileri Sırayla Elden Geçirdi

    Adı: diyor ki 8 Haziran 2024 - 0 Yorumlar

    21 yaşındayım, esmer ve gayet yakışıklı bir delikanlıyım. Okulda ilk senem. Buraya gelirken henüz milli olmamış bir ergen olarak düşündüm ki seks hayatımda depar yaşanacak, karı – kız sürüsüyle koynuma atlayacak ama böyle olmadı tabii. Bir senedir neredeyse dişi siken bile yaklaşmadı bana. Bende de nasıl bir azgınlık var anlatamam. Demek ki konu sadece yakışıklılık […]

  • Bekar Evinde Grup Seks Partisi Yaşadık!

    Adı: diyor ki 4 Mayıs 2024 - 0 Yorumlar

    23 yaşındayım, askerden geldiğimden beri Gebze’de bir lojistik firmasında çalışıyorum. Buraları bilirim ama evim aslında Kocaeli Merkez’de (İzmit). Firma sahibinin ayarladığı bir evde kalıyoruz 3 arkadaş. Olabilecek en çılgın iki kişi benim ev arkadaşım. Hakan ve Emre. Hakan 28 yaşında, esmer, kıllı ve fit aslında yakışıklı bir adam. Emre 22 yaşında, sapsarı ve fit. Emre […]

ne nedir cilt bakımı