Tırcılar Her Zaman Sikmiyor Arada Siktiriyor

Gay Hikaye 6 Nisan 2024

Merhaba beyler, ben 46 yaşında bir tır şoförüyüm. Bildiğiniz standart bir Türk erkeğiyim, kıllı & göbekli. Yine de beğenilirim, bu önemli bir detay bence. Evde hanım dırdırı bol, bu nedenle işimi severim çünkü eve pek geçmem. Şakası bir yana yollarda olmaktan memnunum hem kazancı iyi hem de yolların insana ne getireceği bilinmez. Hatta birçok hatunla bu sayede birçok Seks Hikayesi yaşadım ama size anlatacağım şu tarz bir olay hiç yaşamamıştım, bunu inkar edemem.

Geçen ay Doğu’dan geliyorum, Diyarbakır’a malzeme götürdüm, oradan bir şeyler aldım, vs. derken İzmir’e geçeceğim. Bazen yolda otostop çeken insanlar olur. Yalan yok tiplerini beğenmezsem almam ama o sıra sıkılıyordum, bir genç sırt çantasıyla, vs. tarz bir şey, otostop çekiyor, sordum Ankara’ya gidecekmiş, “yol üzerinde bırakırım” dedim aldım. Ankaralı bu delikanlı Doğu’yu otostopla gezmiş hatta Gürcistan’a falan da gitmiş, sohbet ettik, yolda zaman güzel geçiyor derken arada cinsel şakalar da yapıyor. Kumral, iri (fit), yakışıklı bir delikanlı, havalar da müsait eşofman var, tişörtle geziyor tiril tiril. Tamam ama yolda şakalaşırken sikini açtı bu, kalkmış kocaman. Bilerek mi yaptı bilemem ama ilk merkezine yakın bir yerde yaptı bunu e ne de olsa araçtan atma ihtimalim var derken ben güldüm, malafat büyükmüş ağa diye ama eline aldı sallıyor, bana dedi “evet çok seveni var, sevdin demek” diye. Adam resmen bana iş atıyor derken ilgilenmiyorum dedim çünkü gerçekten ilgilenmiyorum, bu tarz bir şey hiç yaşamadım. Fakat yolda bunu birkaç kere daha yaptı ve istersen kenara çek, geçelim arkaya dedi. Ben inanın bana, bana o an ne oldu bilmiyorum, bilen bilir tırların arkası yataklıdır, geçtim oraya. Hani bu tarz bir şey hiçbir zaman yaşamamama rağmen çocuğa sakso çekiyorum. O an resmen bir kadın gibi beni okşuyor, elliyor derken götümü açtı ve parmak attı. Ben bana ne yapsa müsaade ediyorum zaten ve domalttı beni, girdi içime. O an “bu tırcıların götü harika oluyor her zaman” diyor, bana beni övüyor.

Çocukta zaten kocaman bir yarak var, beni bağırda bağırta sikti orada, numaramı da aldı Ankara’da inerken. Arada mesajlaşıyorduk, bugün Ankara’dan geçeceğim yine doğru için bana benimle gelmeyi teklif etti gezmek için, kabul ettim.

31 toplam görüntüleme, 4 bugün

Kayınbiraderim Bir Güzel Siktirdiği Kendisini Bana

Ensest Sex Hikayeleri 30 Mart 2024

Ben 37 yaşındayım, evliyim, çoluk – çocuk da var, işinde – gücünde bir adam olarak yaşayıp, gidiyorum. Şu ana kadar eşimi hiçbir zaman aldatmadım. Hatta mutaassıbım diyebilirim. Oturduğumuz apartman kaynatama ait, aile apartmanı. Bunda sorun yok, hayatımda bir rutin var. Fakat öyle bir durum oluştu ki anlatamam. Ben işten gelince genelde film hazırlarım. Aile apartmanındayız ya? Hanım çocuklarla genelde üstte olur çünkü kaynatamlar, vs. hep birlikte hazırlanır yemek ve terasta yenir bizde. O ara altta kafamı dinlerim, film, vs. Hatta bazen yanıma Serkan da gelir. Serkan benim kayınbirader (eşimin kardeşi). Serkan 15 yaşında, oyun delisi bir genç, okuyor. Genelde gelmezdi ama son 1 haftadır sürekli geliyor. Dünkü gelişi fenaydı ama. Ben kanepede uzanıyorum, TV izliyorum, geldi ve direkt yanıma uzandı. İşten gelince üzerime eşofman geçiririm, o da eşofmanlı. O an acaba yanlış mı anladım dedim çünkü resmen yanıma uzanınca götünü sikime dayadı. Bu gibi bir durumda yanlış anlamam da söz konusu olamaz çünkü resmen birleşti sikimle götüm. O an belli etmedim utandığımı ama kalk hadi bir su ver dediğimde tamam dedi, kalkarken daha da bastırdı. Ben o an oturumuma geldim, bu sefer kucağıma oturdu. İşte o an kesinlikle emin oldum ne yaptığından ama bir şey de diyemiyorum.

Ben erkek erkeğe seks nedir bilmem, ilgilenmem. Bu gibi bir durumda n’asıl etkilendim bilemiyorum ama benimki uyandı. Resmen hiç aklımda olmayan bir Seks Hikayesinin içine çekildim diye düşünürken benim sessizliğim Serkan’ı cesaretlendirdi sanırım, sikime elledi ve açtı. Sonra da ağzına aldı. O an ne yapacağımı gerçekten bilemedim. Sadece izliyorum onu. İşin enteresan yanı piç güzel de sakso çekiyor derken “dur vazelin getireceğim” dedi ve gitti – geldi. Götüne vazelini kendisi sürdü ve oturdu sikimin üzerine. Serkan’ın yaşı ufak tamam ama kendisi de ufak – tefek bir şey. O an şaşırdığım konu 22cm yarak var bende, nasıl hemen aldı bilemiyorum gerçekten aldı ama aldı. Sadece içine girerken birkaç kere ay, ah falan dedi… o kadar. Sonra da aldı. Dardı da. Kendisini siktirdi bana. Önce hafif – hafif gitti – geldi derken zaten sonra iki elimle kalçasını tuttum, ben seriye bağladım bir süre sonra. İşin ilginç yanı çok zevk aldım. Ertesi gün de geldi Serkan. Acaba bugün gelir mi?

70 toplam görüntüleme, 1 bugün

Sikilmek Denen Olaydan Keyif Aldım ve Sürekli İster Bir Hale Geldim

Ensest Sex Hikayeleri 23 Mart 2024

16 yaşındayım, ergen bir delikanlıyım. Normalde kızları severim. Hani bunu milli olmasam da izlediğim pornolardan bir de ilk kız arkadaşımla sikişmesem de sevişmemden biliyorum, inanılmaz zevk almıştım gerçekten. Üstelik çok zaman geçmedi üzerinden daha 1 ay önce. Bu dönem benim için Seks Hikayeleri bakımından inanılmaz dolu geçiyor. Geçen hafta yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum size. Hakan abi (kuzenim) askerden geldi, geldiği gibi de tatil moduna geçti. Aile apartmanında kalıyoruz biz ve amcamın da babamın da birer çocuğu, bizler varız. Bu nedenle sanırım ben Hakan abiyi severim hatta sürekli yanında takılırım. Askerden önce milli değildi bu eminim, askerde bir kadını sikmiş ne zaman yalnız kalsak onu anlatıyor ama siki kalkıyor ve eşofmandan belli oluyor. Ben her zaman çıplak erkek vücudunu karşımda görmek istemişimdir, nedense bu anlamda bir merakım oldu. Hakan abi bu tarz şeylerden bahsederken onu yönlendirdim, tamamen soyundu. 31 çeksene dedim, 31 çekmeye başladı. O hiçbir zaman bana elle, vs. demedi ama ben ellemek istedim, ellerim. İnsanın başına ne gelirse meraktan derler bir süre sonra da yalamaya başladım. Sonra zaten en azından deneyeyim düşüncesiyle üzerine oturdum ve tabii vazelin kullandım. Biraz denemeden sonra içime de aldım. O esnada yatak odasındayız, evde yalnızız. İçime girip çıkarken zevk alıyorum, şaşırtıcı bir durum. Bir döneyim dedim, pozisyon değiştirdik derken kendimi o an aynada gördüm, gördüklerime inanamadım resmen.

Koca yarağı içime alıyorum o an ama kapkara. Ben beyaz tenliyim, ince yapılı ve minyonum. O an gördüğüm o manzaraya inanamadım, kendime acıdım resmen ama işin enteresan yanı ufacık deliğime giren bu kocaman at yarağı gibi yarak benim canımı yakmaktan ziyade zevk almama neden oluyordu. Bir de öyle sabit falan da kalmıyor, Hakan abi resmen şakır – şakır sikiyor. O an etin ete değmesinden kaynaklanan şak – şak seslerini duyuyorum ya? Bu da bana enteresan hissettiriyor gerçekten.

Dün odamdaydım, canım sıkılıyordu. Yukarı çıktım, amcamlara. Hakan abi nerede dedim, içeride oyun oynuyor dedi yengem, girdim içeri. Kapıyı kapattım, yengemlerin gelmeyeceğinden emin olunca hemen Hakan abiye sakso çektim. O korktu, gören olur dedi ama aldırmadım. Nedense sikilmek denen olaydan keyif aldım ve sürekli ister bir hale geldim.

317 toplam görüntüleme, 18 bugün

Emre Götten Verirken Ablasından Daha İyi Performans Sergiledi

Cuckold Sex Hikayeleri 16 Mart 2024

17cm bir yarak için normal bir uzunluk hatta Türk milletinin geneline göre bendeki yarak uzun bile denebilir ama kalın. Gerçekten kalın bir yarağa sahibim. Eşimden biliyorum, ilk anal denemesinde ne ağlatmıştım. Hatta evliliğimizin ilk senesiydi, birkaç kere de teşebbüs ettim bana karşı çıkmıştı ama bir duş çıkışı vazelinledikten sonra zorla götten geçirmiştim. Bu Seks Hikayesi aslında eşimle alakalı değil, kaynımla alakalı. Emre yani eşimin kardeşi nu ara bixze çok sık gelip – gidiyor çünkü PS5 var bende. Emre 16 yaşında, minyon, sarışın bir delikanlı. İşin enteresan yanı sakin, sessiz de bir şey. Ben oyun oynarken o da olsun istiyordum çünkü karşında birisi varken oyunlar daha etkili. Benim hatun hafta sonları da dahil sürekli anasının evinde. Zaten kayınvalideler alt katta oturuyor, Emre de gelince çeker kapıyı gider. Geçen ay ben yine oyun oynuyorum. Üzerimde baksır var. Baksır esnek değil, zamanla esneyenden bilirsiniz. Benim malafat görünüyormuş, Emre’de kaçamak bakışları fark ettim ama belli etmedim. Sonra ibnelik ya bendeki daha da açıyorum bacağı derken benim yarak kalktı, baksırı daha da esnetiyor derken Emre’ye resmen yarak şov yapıyorum. O ara gelsene yanıma dedim, şakalaşır gibi Emre’ye elliyorum, sürtüyorum derken zaten olan oldu, sevişmeye başladım. Emre asla bana karşı çıkmıyor, ben ne yaparsam bana müsaade ediyor. E tabi bende de deneyim var, hatundan biliyorum geçireceğim ama zıplayacak kesin, vazelini sürdüm ağır – ağır ama istikrarlı bir şekilde domalttım, geçiriyorum Emre’ye. Belli, canı yanıyor ama bana mısın demeden alıyor. Bir yandan da acıdan bacakları titriyor.

Ben o an az daha iteledim derken sonunda Emre’ye kökledim. E tabi git – gel başladı derken daracık delik ve ben azgınım fazla sürmedi boşalmam. Toparlandık, baktım hatun gelmedi ama gelmesine az var biliyorum. Üzerime eşofman geçirdim, gel dedim, yarağı çıkarttım, Emre’yi kucağıma aldım bir de kucağımda siktim hoplatarak. Emre gerçekten her açıdan ablasından daha iyi bir performans sergiledi kendisini siktirirken.

Bu durum bir rutin halini aldı. 1 aydır ne zaman yakalasam Emre’yi sikiyorum ama dün farklı bir şey oldu, Emre geçirdi bana. Bunu ben de istedim. Küçük bir yaraktı, bu nedenle pek canım yanmadı hatta zevk bile aldım gerçekten.

99 toplam görüntüleme, 2 bugün

Öz Teyzemi Siktim ve Bundan Çok Zevk Aldım

Sex Hikayeleri 9 Mart 2024

Beyler, bayanlar merhaba. Kadir adım, 15 yaşındayım. Bazıları bu Seks Hikayesi sitesinde ne işim olduğunu düşünebilir, bence en ideal yaştayım. Üstelik yaşıma rağmen milli olmuş bir adamım. Size bu durumdan bahsetmek isterim.

Biz bir aile apartmanında oturuyoruz teyzem, dayım, bizimkiler ve boşta daire (eskiden dedem ve anneannem yaşardı). Kuzenlerim var, aramız iyidir genelde. Fakat bu anlatacağım olay kuzenlerimle de alakalı değil, teyzemle alakalı. Öz teyzemi siktim ve bundan çok zevk aldım. Teyzem 37 yaşında, eniştem de o yaşta ve lojistik sektöründe çalışıyor. Bunların çocukları yok. Bana karşı aşırı iyi olmalarıyla alakalı belki de o nedenle diye düşünüyordum. Fakat teyzem için özellikle ben önemliyim, bunu belli eder. Bir yerden bir şey alıyorsa sadece bana alır, vs. vs. bilirsiniz – hissedersiniz ayrım olduğunu ya bu da onun gibi bir durum.

Normalde ben okuldan sonra direkt PC başına geçer, oyun oynarım ama babam bana bu nedenle çok kızıyor, ders çalış & adam ol der sürekli. Bazen babam işten erken gelince hemen dışarı çıkıyorum diye çıkarım, bir türlü babamla anlamam. Genelde kuzenlerle, vs. gezer – tozarım ama geçen hafta teyzemlere gittim. Eniştem de yok, yemek yedim, sohbet ettik derken teyzemin bana yine o aşırı alakasını hissettim ama bu sefer farklı bir durum var resmen beni elliyor, okşayarak seviyor. Bu konuyu da size nasıl anlatsam bilemiyorum yaşanırsa anlaşılacak bir durum, hissediyorsunuz o an. Zaten ben de sessizleştim o an. Sonra benden tepki gelmediğini gören teyzem iyice cesaret kazandı ve bana sakso çekmeye başladı. Öncelikle şunu söylemem lazım sakso denen şeyin zevkli olduğunu biliyorum e ne de olsa seks genel anlamda eğlencelidir ama hayal ettiğimden çok daha zevkliymiş. Bir dakika içinde ben boşaldım! Üstelik daha önce 31 çekince hemen inen sikim inmek bilmiyor derken bunu değerlendirdik ve teyzemin içine girdim. Üstelik bu durumda da kısa sürece boşaldım.

Ensest ilişki kavramını bu zamana kadar hiç merak etmemiştim hatta kendi öz teyzemle alakalı hiçbir şekilde böyle bir hayal bile kurmamıştım ama o günden sonra eniştemin evde olmadığı her an teyzemle zaman geçiriyorum ve sanırım günde 5, 6 sefer sikişiyoruz. Üstelik öyle korunmak falan da yok. Hayatımın en zevkli dönemindeyim sanırım, gerçekten çok eğleniyorum.

116 toplam görüntüleme, 3 bugün

İnsan Kendisini Siktirirse Ne Hisseder Diye Düşünmeden Edemiyor

Ensest Sex Hikayeleri 2 Mart 2024

Merhaba beyler ben Alican. 21 yaşındayım, askerden yeni geldim. Yaşadığımız köyde çiftçilikle uğraşıyoruz, traktörü genelde ben kullanırım. Bu nedenle neredeyse her zaman boşum. E boşuna ille de ben traktör kullanacağım demedim. Köyde bizim taraftaki tüm evler akrabalarımıza ait. Amcamlar hemen yanımızda oturuyor ve tarlalar ortak. Bu nedenle gün içinde de akşamları da neredeyse hep birlikteyiz amcamlarla diyebilirim. Burada imece denen usul var, yengem Hakan ve Can’ı her ne kadar çalıştırmak istese de bunu başaramaz. Bu arada Hakan ve Can kuzenlerim, birisi 14 birisi ise 15 yaşında.

Herkesin neredeyse her zaman işi var ve içlerinde en çok boş olan benim, Hakan ile Can da afacan, ele avuca sığmayan türden. Bu nedenle yengem her seferinde senin yanında kalsınlar diye gönderiyor. Yalan yok geçen haftaya kadar hiçbir şekilde bahsettiğim türden bir Ensest Seks Hikayesi yaşanmamıştı ama geçen hafta bunlarla PC’de oyun oynarken konu pornolara geldi. Hakan (15) Can için diyor ki “bu senin bilgisayarında porno izledi”. Ben açık fikirli bir adamım, kızmadım ama şakasına biraz takıldım, vs. derken o olay nasıl oldu bilmiyorum benim iki kuzenimin birden ağzına vermemle sonuçlandı. Evet gerçekten de hem Hakan hem de Can aynı anda bana sakso çekiyor, ben bunlara sürtüyorum, vs. derken Hakan’a vazelin sürüp hafif ittirdim. O an nasıl inledi anlatamam ama bırakmadım, iyice oturttum. Sonra bir baktım, gözleri kızardı, üzüldüm ve çıkarttım. Sonra Can’a denedim ama Can, Hakan’dan daha sağlam çıktı, bunu çatır – çatır sikiyorum, bana mısın demedi. Hakan’a o an bak böyle yapacaksın dedim, tamam denerim ama canım yanıyor dedi, onu yine domalttım. İkincide ona da güzel yerleştirdim. Hiç öyle içe boşalma gibi bir durum olmadı, ikisini yan yana alıp, yüzlerine akıttım.

Ertesi gün tamam dedim, bir kerelik bu gibi bir durum yaşandı ama yok, önce Hakan geldiğinde siktim sonra da Can. Son bir haftadır ne zaman bir araya gelsek bunları resmen sikiyorum bazen de grup yapıyoruz ama dün Hakan bana sakso çekerken bacağımı araladım götüme de dil attı. Üstelik siki tamamen kalkmıştı. İnsan kendisini siktirirse ne hisseder diye düşünmeden edemiyor gerçekten! Bakalım ne olacak? Az önce bizimkiler gitti, Hakan’a gel diye seslendim, Can yok, uyuyor hâlâ. Şimdi o gelsin kendimi siktireceğim, merak ediyorum.

302 toplam görüntüleme, 2 bugün

Bacak Omuza Pozisyonuna Alınca Kankama Köklemek Çok Kolay Oldu!

Gay Hikaye 24 Şubat 2024

Zaten arkadaşım olan ve gerçekten tanıdığımı düşündüğüm Hakan ile geçenlerde yine bende buluştuk. Beş ay önce boşandım ve o sıra ailemden birisini kaybettim. Bu dönem canım çok sıkılıyor, bu nedenle arada Hakan’ı bana davet ederim, sohbet ederiz. Dün gece garipti gerçekten çünkü yine iki biraz içiyoruz ama bu sefer Hakan telden bir video açtı şakasına, porno. O sıra zaten üzerimizde sadece baksır ve atlet var, benimki kalktı. Zaten onunki de kalktık derken bana “kalkmış kanka seninki” dedi, şakasına al yala o zaman diye çıkarttım, başka az güldü, şaka yaptı ama sonra ağzına aldı. Böyle bir Seks Hikayesi yaşayacağımı ben de bilmiyordum ama o an kendimi sadece akışına bıraktım.

Hakan tamamen domalmış bir halde ama tam domalamıyor. Hani deneyimsizlikten mi desem yoksa vücut yapısından mı desem bilemem ama ben “domal” dedikçe o belini kambur yapıyor. O an utandığını da biliyorum e ne de olsa 36 yaşında, senelerdir arkadaşım olan bir adam. Üstelik bu anlamda ilk deneyimi. Bundan nereden eminim söylediğim gibi hem arkadaşım hem de iş arkadaşım. Hakan’ı senelerdir tanırım, belki de az önce içtiğimiz iki biranın etkisi ile açıldı bilemiyorum ama içinde bu gibi bir arzu olsa gerek çünkü ben de bira içtim ama götümü siktirmezdim. Oysa az önce içerken hadi o zaman yala diye çıkarttığım zaman yarağımı hemen ağzına almazdı.

Bir ara arkasındayken sikimin başını geçirdim. Hani vazelin de sürdüm ama bakire kızdan nazlı, nasıl beni zorluyor anlatamam. Sonunda sinirlendim ama “e yeter ama” dedim ve bunu sırtüstü yatırdım, aç bacaklarını dedim, bacak omuza pozisyonuna alınca kankama köklemek çok kolay oldu! Fakat resmen kuduruyor, çıkart diye yalvarmaya başladı. o an ben de sinirle ve zevkle “madem çıkar diyecektin niye kaldırdın yarağı niye aldın, yarağımın altına yattın madem siktir kendini” dedim. Sustu o an. Zaten hem vazelin etkisini gösterdi hem de sike – sike bunu alıştırdım bir süre sonra o acı inlemeleri yerini tatlı ohlamalara bıraktı derken boşaldım içine. Sonra sabaha kadar bende kaldı birkaç posta daha attım.

Uyandığımız zaman ikimiz de çıplaktık, ben yataktan kalktım lavaboya gittim, bu duşa girdi ama utanır gibi sanki ne yaşadıksa yaşadık unutalım tavrı var bunda, duşun kapısı zaten kilitlenmiyor, girdim içeri ansızın bir de onu orada siktim, güzel oldu!

293 toplam görüntüleme, 3 bugün

Ergen Kayınçom Beni Azdırdı ve Kendisini Bana Siktirdi

Cuckold Sex Hikayeleri 17 Şubat 2024

Ben 27 yaşındayım, evliyim ve bir aile apartmanında oturuyorum. Buraya kadar her şey normal. Bu arada oturduğumuz aile apartmanı kaynanama ait. Kayın pederim bundan seneler evvel ölmüş. Eşim çalışmıyor, ben ise kendi işimi yapıyorum. Hafta sonları işletmem kapalıdır, genelde evde olurum. Rutinim neredeyse hiç değişmez. Genelde hafta sonlarında gündüz evde ve PC’de takılırım, oyun oynarım ya da çıkar, arkadaşlarla gezerim. Eşim de annesinin yanındadır. Bir zamanlar kızıyordum buna ama zamanla yalnızlığı sevdiğimi anladım e tabii şimdi bir de çocuk var ve ufak, sürekli gürültü – patırtı gerçekten kafam kaldırmıyor.

Benim kayınço Emre 15 yaşında. Bu tam bir fırlama, bir evin bir oğlu ne de olsa. Normalde yanıma pek gelmezdi ama son zamanlarda gelir oldu. Hatta kaynanam büyüdü artık, onu da arada çıkarı çıkart, vs. der durur. Son geldiğinde (bundan 3 – 5 gün önce) kapıyı açtım, ben yine oyunun başına gittim. Geldi bu yanımda durdu ama resmen götünü bana sürtüyor, şaşırdım ve yanlış anlıyorum sanırım dedim. Sonra enişte ya popomda çıban çıkmış dedi, baksana. Ben diyorum ki hiç anlamam o tarz şeylerden ama o götünü açtı bile. Tabii ki çıban falan yok arkadaşlar, resmen bu Emre beni tava getirmeye çalışıyor. Tamam ama o an o götünü açınca sarışın, 15 yaşında bir beden, sapsarı hem de… üstelik fit. İnsan etkileniyor ki resmen karşımda poposonu açmış, bana bakıyor. Tamam bakayım gel dedim, domaldı birden önümde. Nasıl bir Seks Hikayesinin içine çekildiğimi tahmin bile edemezsiniz ki ben henüz bacaklarına dokunduğum anda ohlamaya başladı. Resmen inliyor!

Artık dayanamadım gerçekten ve daldırdım başımı, dillemeye başladım. İşte o an eşinde yapma ama çok yanlış dese de beni azdıran o! Sikimi çıkarttım, ağzına verdim. Sonra çok zaman almadı zaten arkadan yerleştirmem. Vazelin kullandım çünkü ilk denememde o iştahlı oğlan gitti yerine gözü yaşlı bir velet geldi, belli ki canı yandı. O nedenle vazelinle yeniden denedim ama kaçsa da bu sefer acımadım, kökledim yarağı.

Emre’nin göt gerçekten parmak, ufak ve oval. Bu nedenle sikerken onu izlemek harika hissettirdi bana. İçime boşalma dedi ama ben tutamadım ki kendimi, akıttım içine. Sikiş bitince sanki hiçbir şey olmamış gibi davrandık ama bu eminim kısa sürede yeniden ister.

389 toplam görüntüleme, 4 bugün

Resmen Tecavüze Uğradım Ama Zevk Aldım

Gay Hikaye 10 Şubat 2024

Merhaba ben Enes. Burada, bu Seks Hikayesi sitesinde şu yaşadıklarımı anlatırken aslında “neden böyle bir şey benim başıma geldi” diye de düşünüyorum. İşin enteresan tarafı evliyim, mutluyum ama yaşadığım şey beni rahatsız ettiği kadar tatmin de etti hatta inkar etmeyeceğim, zevk de aldım.

İnsan ait olmadığı çevrelerde zaman geçirmemeli çünkü o zaman başına saçma sapan şeyler gelebiliyor. Uzun uzun anlatmama lüzum yok, yeni girdiğim çevre ot içen, vs. türde idi. Bunu benim salak arkadaşım Erzin sayesinde keşfettim. Oradan Ali diye bir adamla tanıştım, arada bana yazıyor hatta arıyor, sohbet ediyoruz. Ersin bana “bu adam tehlikeli, arana mesafe koy” dese de ben fazla ileri gitmeden sohbet ediyorum, her zaman mesafeliyim. Lakin adam gerçekten tehlikeli, yaralamadan, vs. bir sürü içeri girip – çıkmış.

Geçen hafta bana telefon geldi yine Ali’den, açtım. Espriler yaptı yine, güldük & sohbet ettik derken gelsene ya bana, ot var kaliteli içeriz dedi. Ben geçen sefer sadece denemek için kullandım, gelirim ama içmem dedim, tamam dedi. Gittiğimde bana içirmeye kalktı ama yok dedim, gerçekten içmedim ki o kafa o an güzel tamam ama insan mutlu olmak için böyle saçma şeylere bel bağlamamalı. Sohbet ederken bana filozof gibi adamsın dedi, tekiz o anda, baş başa ve güldüm, teşekkür ettim. Sonra kafası iyi olduğu için mi bilemem birden soyundu, sikini çıkarttı ama tamamen kalkmış. Ben gideyim en iyisi dedim, yok bir dur dedi ve bana sarıldı, üzerinde elbiseleri var aslında ama pantolonu önden açık bir şekilde bana sarılmaya, beni öpmeye çalışıyor. Ali ben gay değilim dedim, ben de değilim dedi.

Tamam biz gay değiliz ama bunu yapma derken elini soktu pantolonumun içine. O an istediği şeyin ne olduğunu anlamak konusunda zorlandım çünkü ben istemeden de olsa sikimi çıkarttı ve ağzına aldı. İlk defa bir erkekle bu kadar yakınlaşmıştım ve aslında o sakso eğlenceliydi ama daha fazla ileri gidemezdim derken bir süre sonra bana hadi sen de ağzına al dedi, zaten uzanmıştık olduğumuz yere çünkü sürekli üzerime çıkmaya çalışıyor. Ali yarağını tam manasıyla suratıma dayadı, istemiyorum diyorum ama konuşurken ağzımı az daha açsam girecek, o şekilde. Bana yeminler ediyor, bak Vallahi duyulmaz bu gibi bir şey, vs. derken aldım ağzıma.

Sürekli bana harikasın aşkım, bir tanesin, süpersin diyor. Komik bir yandan çünkü ikimiz de erkeğiz ama o da bana sakso çekiyor, 69 pozisyonu aldık bir anda ve tamamen soyundu, bana doğru domaldı ve girsene içime dedi. Siktim. Sonra o da bana geldi, istemiyorum dedim ama ısrar ve az zorlama ile o da beni sikti.

İşin enteresan tarafı evet bu gibi bir şeyi ben asla normalde yaşamazdım, Ali’nin ısrarları ile yaşamadım ama zevk de aldım. Şu an esas şaşırmama neden olan şey ise göt deliğimi yalarken ve sikerken de zevk aldım. Ben daha önce anal seksin insana bu gibi bir şeyler hissettireceğini asla tahmin etmezdim gerçekten de.

338 toplam görüntüleme, 5 bugün

Hakan Abinin Günah Diye Sikmediği Karısının Götünü Sikmek Bana Düştü

Adult hikayeler 3 Şubat 2024

Ayça abla mı desem yenge mi desem bilemiyorum ama Hakan abinin eşi var, üst katta oturuyorlar. Epeydir tanışırız çünkü 10 senedir üst katımızda otururlar. Hakan abi devlet memuru, sessiz – sakin bir adam. Burası aile apartmanı, normalde amcamlarla oturuyoruz ama seneler evvel dedem vefat edip, amcamlara taşınınca Hakan abiler amcamın tanıdığı idi, o vesile ile geldiler ve kaldılar. Ben o zaman 10 yaşındaydım, şimdi 20 yaşındayım. Ayça abla d şu an 33 yaşında. Hakan abi evet sessiz – sakin bir adam ama çok kıskanç, bazen kavgalarını duyuyoruz, annem de Ayça abladan öğrendiği için anlatıyor, kadın balkona çıksa deliriyormuş Hakan abi.

Gel zaman – git zaman aynı apartmandayız, Ayça ablayı görüyorum, bakışları bana zamanla değişti derken ben bu hatunla birlikte oluyorum son bir senedir. Bazen evden dışarı çıkıyorum diye çıkıyorum, hop onlara geçiyorum. Hakan abi gelse de sorun yok, balkondan kimsenin görmeyeceği bir geçiş var, kaçarım, kimsenin ruhu duymaz. Bu bir sene içinde Ayça abla ile çok sikiştik ki prezervatif falan yok, içine boşalıyorum kadının. Umarım bir gün sorun olmaz ama başlarda bu konuda titizdi. Ayça ne zaman prezervatif yok diye söylenmeyi bıraktı, bundan bahsedeceğim.

İlk zamanlar ben prezervatif var diye zevk alamıyorum diyorum. Sonunda hatunu götten sikmek istedim e ne de olsa o zaman sorun olmaz ama Hakan abi biraz fazla mutaassıp ya, günah diye götten sikmemiş hiçbir zaman kadını. Ben deneyeyim dediğim zaman bu canının yanacağını bilmedi, direkt domaldı önümde ama bir yapıştırdım ki resmen dizlerinin bağı çözüldü. Bana yalvarıyor aşkım çık diye ama çıkar mıyım? Asla. Çünkü Seks Hikayelerimden öğrendiğim kadarıyla, o an çıkarsam bir daha girmeme izin vermez.

Resmen o ara yalvarıyor ama sağlam yerleştirdim, mıh gibi çaktım resmen. Zaten hatunu saldı kendisini bir süre sonra ve domalttım, gir – çık yapıyorum. O ara tamam içime gir, kondom olmasın… boşal yeter ki çık diye ama o da olur diye devam ettim götten sikmeye, gerçekten de çok zevk aldım.

Birkaç gün sonra yanına gittim ya götünü sikeyim ya da prezervatif olmadan amını dedim, bana tamam amımı sik dedi ama ben bir kere o götü sikmenin tadına varmışım, asla vazgeçmem. Hâlâ arada zorla da olsa götüne yerleştiriyorum, eskisi kadar bağırmıyor tamam ama yine de canı yanıyor ve bunu çok seviyorum.

698 toplam görüntüleme, 8 bugün

Sayfa 1 / 81 2 3 8
  • Hakan Abinin Günah Diye Sikmediği Karısının Götünü Sikmek Bana Düştü

    Adı: diyor ki 3 Şubat 2024 - 0 Yorumlar

    Ayça abla mı desem yenge mi desem bilemiyorum ama Hakan abinin eşi var, üst katta oturuyorlar. Epeydir tanışırız çünkü 10 senedir üst katımızda otururlar. Hakan abi devlet memuru, sessiz – sakin bir adam. Burası aile apartmanı, normalde amcamlarla oturuyoruz ama seneler evvel dedem vefat edip, amcamlara taşınınca Hakan abiler amcamın tanıdığı idi, o vesile ile […]

  • Karım Evde Yokken Direkt Erkek Kardeşine Yerleştiriyorum

    Adı: diyor ki 27 Ocak 2024 - 0 Yorumlar

    Bundan tam 6 ay önce eşim Hakan bir süre bizde kalsın diye çağırdı. Hatta okul kaydını da buraya aldırdık. Hiç rahatsız değilim. Sonuçta 4 senedir evliyiz, seks hayatımız, vs. sıkıcı artık ki ev de kocaman. Hem ben hem de hanım çalışıyoruz. Hanım benden daha çok çalışıyor. Genelde evde olan benim için Hakan’ın burada olması sıkılmamama […]

  • Bacanakla 5 Senedir Birlikte Oluyoruz ve Durumdan Memnunum

    Adı: diyor ki 20 Ocak 2024 - 0 Yorumlar

    31 yaşındayım, evli bir adamım. Pek çoğumuzdan farklı olarak köyde yetiştim. Hatta köylülerin bile ücra kabul ettiği bir yerde idi evimiz. Yine de ailem eğitimime özen gösterdi, öğretmenlik bitirdim ve şu an özel öğretmenim. Bu nedenle anlattıklarım sırasında ismimi, vs. kişisel bilgilerimi değiştiriyorum. Ailemle mutlu – mesut bir yaşandım var. Ben devlette öğretmenim ama özel […]

  • Ergen Kayınçom Beni Azdırdı ve Kendisini Bana Siktirdi

    Adı: diyor ki 17 Şubat 2024 - 0 Yorumlar

    Ben 27 yaşındayım, evliyim ve bir aile apartmanında oturuyorum. Buraya kadar her şey normal. Bu arada oturduğumuz aile apartmanı kaynanama ait. Kayın pederim bundan seneler evvel ölmüş. Eşim çalışmıyor, ben ise kendi işimi yapıyorum. Hafta sonları işletmem kapalıdır, genelde evde olurum. Rutinim neredeyse hiç değişmez. Genelde hafta sonlarında gündüz evde ve PC’de takılırım, oyun oynarım […]

  • Resmen Tecavüze Uğradım Ama Zevk Aldım

    Adı: diyor ki 10 Şubat 2024 - 0 Yorumlar

    Merhaba ben Enes. Burada, bu Seks Hikayesi sitesinde şu yaşadıklarımı anlatırken aslında “neden böyle bir şey benim başıma geldi” diye de düşünüyorum. İşin enteresan tarafı evliyim, mutluyum ama yaşadığım şey beni rahatsız ettiği kadar tatmin de etti hatta inkar etmeyeceğim, zevk de aldım. İnsan ait olmadığı çevrelerde zaman geçirmemeli çünkü o zaman başına saçma sapan […]

ne nedir cilt bakımı