Benden Onu Karısını Sikerken Siktiği Gibi Sikmemi İstedi!

Adult hikayeler 16 Aralık 2023

Hani erkekler birbiri ile şakalaşır. Ben de şakalaşırım genelde arkadaşlarımla. Aydın var, 24 yaşında benim gibi ve o evli aslında. Neden bilemiyorum evli olmasına rağmen her zaman Aydın aşırı cinsel aşırı abaza şakalar yapar. Genelde Aydın’la teke tek buluşmayız çünkü kalabalık bir arkadaş grubumuz var. dün buluştuk, diğerlerinin gelmesini bekliyoruz. E tabi mesire alanında elimizde çekirdek, sohbet ediyoruz. Ben dedim ki şunlar gelse de başlasa top. Bana sıkıldıysan, illa bir şeyle oynayacaksan verim benimkini oyna dedi. Aydın ne abazasın amk diyorum e öyle, verim malzemeyi oyna, sıkılmazsın diyor. Sustum gülümseyerek. Ben sustukça ona cesaret mi geldi bilemiyorum ama sen de ne alırsın ağzına, hani var ya gırtlağa kadar dedi. Yok artık daha neler diyorum, gülüyorum. Gülme güzel alırsın sen dedi. Seni de ben eğlendiririm ama merak etme, kıllı da olsa o göt deliğine bir dil atarım of dedi. Nereden biliyorsun belki kılsız oğlum dedim, o daha iyi diyor. İbne benimle resmen sözler üzerinden sikişiyor. Kanka bilek gibi oldu, alsana eline be dedi! Oğlum şaka mısın diyorum, yok lan al ne olacak diyor. Sonunda ona dedim ki ibne bak seni ben sikerim, siktirmem kendimi ama… bana olsun sen sik, sikilmenin keyfine varırım dedi.

Hani nasıl anlatsam Aydın gerçekten ciddi ciddi gel ya beni sik ya da bana kendini siktir diyor. Bunu o an gerçekten anladım. Şakasına dedim ki nasıl abazasın amk, versem sikersin, siksem sikme demezsin. Demem oğlum dedi. Ulan madem öyle gel şuraya, çalının arkasına. Yok dedi, bana geçelim. Evi zaten yakındı. Ben şaka yapıyor, eve giderken amk sikecen mi beni diyecek sandım ama yok, içeri girdik, kapıyı kapattı ve hemen eğildi, sikimi çıkartıp, yalamaya başladı. Böyle bir Seks Hikayesi yaşayacağımı gerçekten düşünmezdim. Sizinkiler nerede dedim, annesine gitti Sezen dedi. İçeri aldı beni, yatak odasına. Domalttım bunu, sikiyorum. O an bana demez mi ulan ben de Sezen’i böyle domaltıyorum, çok iyisin. Hani arkadaşımı seneler sonra gerçekten tanımaya başladım dersem yeridir, o an öyle bir konuma düştüm. Sonra bana dedi ki hatta dur, telefonumda karımı sikerken çektiğim videolar, resimler var… göstereyim beni aynen öyle sik dedi. Bana o resimleri gösterdi, videoları izletti, onu karısını sikerken siktiği gibi sikmemi istedi!

Etiket yok

911 toplam görüntüleme, 1 bugün

  

Yorum Yaz

Yorum yapmak için giriş yapın.

  • Kuru Kuru Hanımı Götten Sikiyorum Salonda İnlete İnlete

    Adı: diyor ki 20 Nisan 2024 - 0 Yorumlar

    Merhaba beyler ve bayanlar. Şimdi size anlatacağım Seks Hikayesi aslında eşimi tanımamla alakalıdır. Ben erken evlendim, 33 yaşındayım şu an ama 14 senedir evliyim. Bu biraz da Doğulu olmamla alakalı. Eşim 18’inden de küçüktü evlendiğimiz zaman. E tabi zamanla köyden kente geldik. Okumuş bir adamım, memurum. Bu nedenle bu gibi bir sitede kişisel bilgilerimi verecek […]

  • İlk Erkek Erkeğe Sevişme Deneyimimi Eşimin Karşısında Yaşadım

    Adı: diyor ki 25 Mayıs 2024 - 0 Yorumlar

    Sözü fazla uzatmayacağım. Genç bir çiftiz, evlilik içinde 6 – 7 sene geçirdik, hiç öyle açık ilişki falan yaşamadım gayet kapalı ve aşk dolu bir birlikteliğimiz var ve çocuksuzuz. Buna rağmen grup seks denemeye karar verdik. Bu biraz insanların birbirini sevse de bedenen birbirini artık eskisi kadar çekici bulmamaları ile alakalı bir durum. Evli insanlar […]

  • İlk Boşalmam Gerdek Gecesinde Hanımın Götüne Gerçekleşti

    Adı: diyor ki 27 Nisan 2024 - 0 Yorumlar

    Eşimi kaybettikten sonra henüz bir sene olmadan yeniden evlendim. Üzücü bir durumdu. Şimdi her ne kadar bu gibi bir Seks Hikayesi sitesinde sizlere bu konudan bahsetsem de o dönem yıkıldım resmen. Yeni evliliğim babamın zoruyla oldu üstelik babam bu sefer sözümü dinle diye köyden askerlik arkadaşının 16 yaşındaki kızını aldı. Babamlarla her zaman kültür farklılığından […]

  • Yaşlı Dul Kadın Tüm Öğrencileri Sırayla Elden Geçirdi

    Adı: diyor ki 8 Haziran 2024 - 0 Yorumlar

    21 yaşındayım, esmer ve gayet yakışıklı bir delikanlıyım. Okulda ilk senem. Buraya gelirken henüz milli olmamış bir ergen olarak düşündüm ki seks hayatımda depar yaşanacak, karı – kız sürüsüyle koynuma atlayacak ama böyle olmadı tabii. Bir senedir neredeyse dişi siken bile yaklaşmadı bana. Bende de nasıl bir azgınlık var anlatamam. Demek ki konu sadece yakışıklılık […]

  • Bekar Evinde Grup Seks Partisi Yaşadık!

    Adı: diyor ki 4 Mayıs 2024 - 0 Yorumlar

    23 yaşındayım, askerden geldiğimden beri Gebze’de bir lojistik firmasında çalışıyorum. Buraları bilirim ama evim aslında Kocaeli Merkez’de (İzmit). Firma sahibinin ayarladığı bir evde kalıyoruz 3 arkadaş. Olabilecek en çılgın iki kişi benim ev arkadaşım. Hakan ve Emre. Hakan 28 yaşında, esmer, kıllı ve fit aslında yakışıklı bir adam. Emre 22 yaşında, sapsarı ve fit. Emre […]

ne nedir cilt bakımı